Kereta Sewa Shah Alam

Pendaftaran

Powered by 123ContactForm | Report abuse

14 November 2010

Harga Renew Lesen Memandu

Lesen L
-Lesen L kelas B2,B untuk tempoh 3 bulan adalah RM 2 bagi yang membuat lesen selepas 01.09.2009 dan 
  bagi yang sebelum adalah RM 20.
-Lesen kelas D adalah RM 30.
-Lesen L kelas E adalah RM 30.

Lesen P
-Lesen P kelas B,B2 untuk 2 tahun adalah RM 2 bagi yang membuat lesen selepas 01.09.2009 dan bagi  yang sebelum adalah RM 40.
-Lesen P kelas D adalah RM 60.

Lesen CDL
-Lesen CDL B2,B adalah RM 20 bagi tempoh 1 tahun.
-Lesen CDL kelas D,E adalah RM 30 bagi tempoh 1 tahun.
-Tempoh maksima adalah 5 tahun.

Lesen Vokasinal.
-Untuk 1 tahun RM 20.

IDP
-1 tahun RM 150.

7 ulasan:

Unknown berkata...

Anda pasti untuk RENEW LESEN L MOTOR hanya RM 2 sahaja? Bukankah RM 20 atau RM 3O? Setahu saya, untuk memeperbaharui lesen akan dicaj mahal. Takkan RM 2 sahaja? ANDA TERSALAH TULIS?

Unknown berkata...

MR ZAIDI BAYU, tolong balas mssge saya. Pleassseeee :(

Cikgu Z berkata...

Saya tidak tersilap. Pastikan lesen kels B2 sahaja

https://glory-eymma7.blogspot.com/?m=1 berkata...

mr bayu kalau lesen L dah tamat tempoh melebihi 5 bulan tak de caj dikenakan ke kalau nak renew?

Tanpa Nama berkata...

Hi. Saya da buat lesen utk b2 dan D. Tapi saya cuma ada Lesen L D sahaja. Ta jadi masalah ke?

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih atas penjelasan yg tlah membantu sy utk mengetahui harga sbnar pembaharuan lesen :) Sekali lagi terima kasih encik zaidi

Unknown berkata...

Nk tanya? Lesen b2 boleh ke bawak motor..polis x saman ke ??